گلایه پایگاه صهیونیستی از روزنامه انگلیسی به‌خاطر لو دادن برنامه اطلاعاتی اسرائیل علیه ایران!
نوشته شده توسط : احسانی
 
گلایه پایگاه صهیونیستی از روزنامه انگلیسی به‌خاطر لو دادن برنامه اطلاعاتی اسرائیل علیه ایران!

خبرگزاری فارس: یک روزنامه انگلیسی با افشای یک عملیات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ایران، امنیت این عملیات را به خطر انداخته و گلایه یک پایگاه صهیونیستی را برانگیخته است.

خبرگزاری فارس: گلایه پایگاه صهیونیستی از روزنامه انگلیسی به‌خاطر لو دادن برنامه اطلاعاتی اسرائیل علیه ایران!

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از "اسرائیل نشنال نیوز"، روزنامه انگلیسی ساندی‌تایمز با افشای حضور گروهی از ماموران مخفی رژیم اسرائیل در خاک ایران، امنیت آنها را به خطر انداخته است.

بنابراین گزارش، این افراد در ایران ماموریت داشته‌اند تا شواهدی را مبنی بر انحراف برنامه هسته‌ای کشورمان بیابند. در این گزارش ادعا شده است که این گروه از کماندوهای اسرائیلی در لباس سربازان ایرانی مشغول به فعالیت هستند و از مرز کردستان عراق وارد ایران شده‌اند.

بر اساس گزارش فوق، این تلاش‌ها با هدف آشکارسازی فعالیت‌های ایران در سایت نظامی پارچین در نزدیکی تهران صورت می‌پذیرد. غرب مدعی‌ست که ایران در پارچین فعالیت‌های مرتبط با تولید سلاح هسته‌ای انجام می‌دهد اما ایران این ادعا را رد کرده و اعلام داشته است با روشن شدن کیفیت بازرسی، بازرسان آژانس می‌توانند از پارچین بازدید به عمل آورند.

همچنین گزارش شده است که صهیونیست‌ها در این برنامه اطلاعاتی قصد دارند از فعالیت‌های ایران در سایت هسته‌ای فردو در نزدیکی شهرستان قم نیز اطلاعات کسب کنند. دانشمندان ایرانی در فردو توانسته‌اند اورانیوم را تا ۲۰ درصد غنی‌سازی کنند.

در این گزارش ادعا شده است که اسرائیل سال‌هاست که به این برنامه اطلاعاتی اشتغال دارد و از بالگردهای "بلک هاوک" برای انتقال کماندوهای خود به ایران استفاده کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: